Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис бензинового генератора FOGO FV 10001 TRE
використовується як джерело живлення в аварійних ситуаціях при перебоях електрики, так і як основне джерело живлення на будівлях, дачах, в гаражі. Має великий запас потужності, тому в разі потреби можна підключити практично будь-яке обладнання, яке є у побуті. Принцип роботи заснований на перетворенні механічної енергії роботи двигуна на електричну, за допомогою однофазного генератора змінного струму. Запуск генератора здійснюється за допомогою електричного стартера від акумулятора, що постачається у комплекті з генератором.
Комплектація FOGO FV 10001 TRE:
- Генератор.
- Ключ запалювання.
- Ключ для запалювання свічок.
- Акумулятор.
Виробник має право змінювати комплектацію та характеристики без попередження. Щоб уникнути непорозумінь, уточнюйте докладну інформацію у менеджера.
Переваги бензинового генератора FOGO FV 10001 TRE:
- паливний бак збільшений до 45 л, що забезпечує безперервну роботу генератора протягом 10 годин залежно від навантаження;
- функція зупинки двигуна при критичному рівні мастила, вбудований датчик рівня мастила;
- системи захисту: термореле, термомагнітний вимикач, захист від короткого замикання, захист АКБ;
- наявність електростартера забезпечує швидкий та простий запуск бензинового генератора;
- для рами бензогенератора була використана міцна сталь, з боків встановлені демпфери;
- система електронного регулятора вихідної напруги
Основні характеристики бензинового генератора FOGO FV 10001 TRE
збирається з комплектуючих світових виробників на польському заводі FOGO на новітньому сучасному обладнанні. Як генераторний блок виступає блок від італійського виробника Sincro. Додатково електростанція оснащена системою стабілізації напруги для підключення точних пристроїв, таких як ноутбук, комп'ютери і т.д. та забезпечує додаткову безпеку експлуатації пристроїв. Варто відзначити додаткові захисні системи, які запобігають поломкам генератора. Насамперед це автомат захисту від перевантаження. А також система автоматичної зупинки за низького рівня масла в двигуні.