Оплата і доставка

Як сплатити товар

При оформленні замовлення ви можете обрати найбільш вигідний та зручний для вас спосіб оплати. Ми гарантуємо, що за будь-якого способу оплати ви отримаєте замовлення в кращому вигляді. Ми робимо передпродажну підготовку, переконуємось у справності інструменту та даємо можливість повернути товар протягом 2 тижнів, якщо ви виявили проблему під час огляду.

1. Оплата готівкою

Варіант перший: оплата кур'єру.

Ви оплачуєте нашому кур'єру після отримання замовлення. Оплата кур'єру Instr.com.ua доступна лише для мешканців Києва та деяких регіонів Київської області (Обухів, Українка, Козин, Безрадичі, Германівка тощо).

Варіант другий: післяплата від Нової пошти.

Ви сплачуєте за товар після його отримання та огляду на відділенні Нової пошти. Послуга діє у всіх куточках України. Вартість післяплати визначає пошта, зазвичай це 20 грн. + 2% від суми замовлення.

Варіант третій: сплатити безпосередньо у магазині "Інструмент-центр" в Обухові.

Ви можете оплатити товар та забрати його самостійно у будь-якому нашому магазині. Ми проведемо навчання, розповімо про особливості експлуатації та обов'язково зробимо передпродажну перевірку.

2. Переказ на карту

Ви можете зробити оплату-переказом на банківську картку нашого магазину Інструмент-центр. Це значно зручніше і дешевше після накладеного платежу: оплачуйте вдома за допомогою онлайн-банкінгу, у найближчому терміналі або в касі банку.

За переказ банк вимагає комісію: 0.5% від суми замовлення.

3. Безготівковий розрахунок

Для підприємців та юридичних осіб ми пропонуємо оплату за безготівковим розрахунком. Оформіть замовлення на сайті і ми надішлемо на вашу електронну адресу рахунок-фактуру для оплати. Після того, як гроші надійдуть на рахунок магазину, ми надішлемо замовлення та документи.

Ціна за товари при безготівковому розрахунку та ж, що і за звичайної оплати.

Наш магазин працює як із ПДВ, так і без ПДВ.

Понад 10 років співпрацюємо з великими виробництвами та підприємствами.

Передплата та інша важлива інформація

Передоплата необхідна у випадку спецзамовлення інструменту, якого немає, а імпортер не дає можливості повернення. До таких брендів належить Makita та Husqvarna.

Якщо необхідна позиція є на нашому складі - в передоплаті необхідності немає.

Також передоплата за інструмент необхідна, у випадку коли вага посилки перевищує 20 кг. Розмір такої передоплати 10%.

Після оформлення замовлення з вами зв'яжеться наш менеджер і уточнить всі деталі.

Доставка інструменту

1. Кур'єрська доставка по Києву та області

Ми робимо доставку по Києву та деяких регіонах Київської області. Доставка в Обухів, Українку, Козин, Безрадичі і т.д.

Швидкість доставки залежить від наявності товару у магазині.

Вартість доставки по місту залежить від габаритів замовлення. Доставка газонокосарок, мотоблоків коштуватиме від 200 грн.

Вартість кур'єрської доставки в межах Київської області – 400 грн., уточнюйте у наших менеджерів.

Всі замовлення доставляємо лише до під'їзду.

Ви можете замовити окремо послугу перевірки працездатності та зборки - кур'єр перевірить, збере, заведе та розповість про особливості експлуатації техніки. Вартість послуги – 200 грн.

2. Адресна доставка Нової пошти

Ви можете замовити адресну доставку Новою поштою, під двері будинку, офісу чи виробництва.

Вартість оплати уточнюйте у наших менеджерів або у додатку Нової пошти.

Строк адресної доставки

у середньому 1-3 дні, якщо товар є у наявності.

3. Доставка у відділення Нової пошти

Найзвичніший і надійніший спосіб отримати хороший інструмент вчасно.

При виборі відділення зверніть увагу на тип відділення та максимальну вагу, яку воно здатне прийняти. На поштове – не більше 30 кг. І лише вантажне приймає посилки вагою від 30 кг. до 1 т.

Термін зберігання у відділенні – 5 днів. Згідно з договором між нашими компаніями, якщо ви не заберете посилку, через 5 днів вона автоматично відправляється назад до нас на склад.

Якщо ви розумієте, що не вкладетеся в термін - повідомте нам, ми продовжимо термін зберігання.

Термін доставки на відділення 1-3 дні для замовлень у наявності.

Ціна залежить від габаритів та вартості товару, кількості місць та додаткових послуг. Орієнтовну вартість можна уточнити у наших менеджерів або у додатку Нової пошти.

Уважно перевіряйте товар при отриманні! Перш ніж піти з відділення або відпустити кур'єра – перевірте цілісність та комплектацію замовлення.

Ми працюємо лише з Новою поштою. На відміну від інших транспортних компаній вона дозволяє застрахувати посилку на повну вартість. Тому якщо з вашим товаром щось трапиться під час транспортування, пошта компенсує збитки.

Помітили пошкодження упаковки або вмісту – відмовляйтеся приймати його! Вимагайте бланк «Акт прийому-передачі» та докладно опишіть дефекти. Телефонуйте після цього нам, ми допоможемо розібратися у ситуації.

Якщо ви не оформите претензію, ми не зможемо домогтися компенсації збитків. Забираючи товар з відділення або рук кур'єра, ви даєте юридичну згоду на те, що не маєте претензій до роботи Нової пошти.

З моменту відвантаження вашого замовлення у відділення Нової пошти – вона несе відповідальність за його цілісність, строки та ціну доставки.