Як улаштована газонокосарка

Якщо ви хочете поринути в ремонт двигуна, ремонт газонокосарок - чудове місце для початку. Це прості машини, які можуть стати чудовою сходинкою на шляху до більш складних проектів, таких як автомобілі та вантажівки. Але щоб відремонтувати газонокосарку, потрібно знати, як вона працює.

Найбільш поширеними типами газонокосарок є самохідні косарки та мотокоси. У цьому поясненні ми зосередимося на бензинових газонокосарках, але деякі моменти також застосовні до самохідних косарок, а також до акумуляторних та дротових електричних косарок.

Влаштування газонокосарки

Двигун схожий на той, що встановлений у вашій машині, тільки набагато менше. Думайте про свою газонокосарку як про машину з лезом, що обертається, встановленим на днище, яке зрізає траву, коли ви «їдете» по своєму подвір'ю. Це в основному все, що є, тільки в набагато меншому і більш керованому масштабі, тому вони такі гарні для ремонтників-початківців.

Мотузка, за яку потрібно потягнути десять разів, щоб вручну запустити газонокосарку, розкручує двигун, змушуючи його всмоктувати повітря та паливо. Це робиться через карбюратор, і він відповідає за змішування потрібної кількості повітря та палива, перш ніж воно потрапить у двигун.

Ця суміш займається свічкою запалювання, яка отримує електрику від маховика, що обертається разом із двигуном. Коли він обертається, магніти, прикріплені до маховика, проходять через котушку запалювання, створюючи магнітне поле, яке виробляє електрику та подає напругу свічку запалювання. Маховик також служить вентилятором охолодження (завдяки прикріпленим до нього ребрам) та амортизатором (при ударі лопаті об камінь чи коріння дерева). Він також забезпечує імпульс для підтримки обертання двигуна між циклами згоряння.

Запалення повітряно-паливної суміші призводить до керованого вибуху, який штовхає поршень вниз і обертає колінчастий вал. Він дуже схожий на двигун вашого автомобіля лише менше. (Типовий двигун косарки має об'єм близько 150 кубічних сантиметрів, тоді як об'єм двигуна компактного автомобіля більш ніж у десять разів більший.) В автомобілі обертання двигуна передається на колеса. Але на газонокосарці це обертання безпосередньо передається ріжучому лезу.

Двигун є найбільш важливим компонентом газонокосарки, і з ним необхідно поводитися як таке з регулярним обслуговуванням, наприклад, заміною масла та заміною свічки запалювання та повітряного фільтра. А карбюратор вимагає мінімального обслуговування при належному догляді, такому як додавання стабілізатора в паливо і ніколи не залишайте паливо в двигуні більш ніж на кілька місяців - старий бензин може розкластися всередині карбюратора і миттєво засмічити його.

Конструкція газонокосарки

Рукоятка управління - важлива функція безпеки. Усі газонокосарки вимагають, щоб ви натискали та утримували якийсь важіль поруч із рукоятками, щоб запустити двигун. Це називається рукояткою управління відвалом або гальмівною скобою. У той момент, коли ви відпустите його, двигун вимкнеться, і лезо перестане обертатися.

Це зручний спосіб вимкнути газонокосарку, коли ви закінчите косіння, але, що важливіше, це функція безпеки, яка може запобігти серйозній травмі у випадку, якщо ви спіткнетеся або впадете під час косіння.

Ось як це працює: ручка з'єднана з механізмом поруч із двигуном (через кабель), який виконує дві функції: заземлює запалювання, діючи як свого роду аварійний вимикач свічки запалювання, та пригальмовує маховик, щоб швидко зупиніть двигун (і ніж).

Ця система безпеки не вимагає обслуговування, але на випадок, якщо заземлюючий провід ослабне, гальмівна колодка зношується або трос порветься, корисно знати, як все це працює, перш ніж приступати до ремонту.

Як влаштовано газонокосарку

Дека та різальне лезо створюють всмоктування для стрижки трави. Всі перераховані вище компоненти працюють разом, щоб служити основній меті газонокосарки: обертати ніж, який зрізає траву. Але це не так просто, як здається. Насправді під вашою газонокосаркою відбувається багато фізичних процесів.

Подумайте на секунду, як трава відреагує на лезо, що обертається. Трава не залишається на місці, коли ви проводите по ній чимось - вона настільки легка, що йде вбік. Так що ваша газонокосарка має враховувати це.

Якщо ви коли-небудь дивилися на різальне лезо газонокосарки, могли помітити, що це не просто пряме плоске лезо по всій довжині. Натомість на кінцях леза є виступи, які злегка вигнуті вгору, що забезпечує підйом та всмоктування. Цей рух, а також закритий простір деки косарки створюють вакуум, що всмоктує траву, коли косарка проходить нею. Це змушує траву стояти прямо, тоді як лезо проходить через неї.

Але навіть якщо здебільшого всю роботу виконує фізика, все одно важливо періодично оглядати лезо і заточувати його, якщо воно не дуже добре зрізує траву. Або замініть його, якщо він повністю зношений.

 

Газонокосарка принцип роботи

Ви, ймовірно, не очікували отримати швидкий урок фізики, читаючи про газонокосарки, але це те, що зберігає ваше подвір'я свіжим у літні місяці. І хоча в газонокосарках багато частин, що рухаються, всі вони разом утворюють досить просту частину машини, яку легко ремонтувати і обслуговувати.